21 juli: een 'stay at home' dag

22 juli 2019 - Oswego, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag is helaas de laatste dag dat we bij Marco & Amy zijn want morgen vliegen we door naar Las Vegas. Het voelt erg dubbel. Natuurlijk is het geweldig dat we gaan rondreizen en veel mooie dingen gaan zien en uiteraard hebben we daar ook heel veel zin in. Maar aan de andere kant vinden we het alle vier niet leuk om bij Marco & Amy weg te gaan. Het voelt zo goed om hier te zijn en we hebben veel lol samen maar we kunnen ook gewoon bij elkaar zitten en bijvoorbeeld lezen of gewoon lekker kletsen en elkaar steeds beter leren kennen!  En we weten ook dat we ze hierna weer heel lang niet gaan zien, dus ja het voelt raar.

Vandaag begon in elk geval met regen en onweer. We hebben niets gepland voor vandaag dus we laten het afhangen van het weer of we überhaupt iets gaan doen. Amy is vroeg op gestaan om naar de farmer's market te gaan om wat verse spullen te halen voor het ontbijt, wat sowieso weer erg lekker was. Maar ze kwam ook terug met overheerlijke bosbessenmuffins, maar dan 3x zo groot als wij ze kennen, heel luchtig en gevuld met room. OMG zo iets lekkers heb ik nog nooit geproefd. En ik heb toch al heel wat lekkere taartjes e.d. gegeten,p of zelf gemaakt als ik zo onbescheiden mag zijn.

Na het eten gaan de mannen naar een gereedschapswinkel om spullen te halen. Gilbert gaat de overkapping van Marco & Amy rechtzetten als het niet meer regent. Deze is door een storm helemaal kapot gewaaid. Terwijl de mannen dat doen, draai ik ondertussen snel een was, de eerstvolgende mogelijkheid om te wassen duurt wel even.

Als iedereen klaar is met wat we aan het doen zijn haalt Amy Giant Jenga uit de garage en spelen we daar een paar potjes van. Erg leuk om te doen. Patrick en Jordan maken het samen heel spannend in een lange pot maar Patrick weet te winnen. Na Jenga gaan we weer een film kijken in onze eigen bioscoop. Wat een luxe!

We eten laat maar weer heerlijk. De mannen grillen het vlees op de bbq (boys with their toy) en Marco maakt alvast het vuur in de vuurpit aan. Want na het eten gaan we als dessert s'mores eten. Dat hebben we nog nooit gedaan. Voor degenen die dat niet kennen: je roostert marshmellows aan een stok boven het haardvuur. Als dit lekker bruin en crispy is, doe je de beetje gesmolten marshmellows op een biscuitje waar ook een stukje chocola op ligt en daarop komt weer een biscuit. Ook heerlijk.

Na het eten spelen we nog een potje cards of humanity en dan taaien we allemaal af. Het was weer een super gezellige dag maar daarom ook zo dubbel. We gaan Marco & Amy en hond Theo heel erg missen!

1. Susanne:
    22 juli 2019
    Goede reis naar Vegas! Wat een heerlijke dagen hebben jullie al gehad, heel leuk om mee te lezen!
  2. Simone:
    22 juli 2019
    Heel begrijpelijk dat het dubbel voelt om verder te gaan. Alvast een goede vlucht naar Las Vegas!
  3. Maaike:
    22 juli 2019
    Heerlijk klinkt dat eten! Alvast een goede vlucht naar Las Vegas gewenst!
  4. Susan:
    22 juli 2019
    Afscheid nemen, altijd moeilijk..... maar Viva Las Vegas!
    Succes in het casino!
  5. Gilbert:
    22 juli 2019
    Ik vrees dat we deze afgelopen dagen allemaal minstens een kilo of 2 zijn aangekomen!😝