20 juli: een filmdag

21 juli 2019 - Oswego, Illinois, Verenigde Staten

Na de enerverende dag van gisteren doen we het vandaag rustig aan. We beginnen uiteraard weer met een heerlijk ontbijt van Amy met dit keer American pancakes. Lekker hoor.

Daarna gaan we naar de bioscoop om de film Lion King te zien. In iMax, lekker groot scherm, goed geluid en lekkere stoelen. Ze hebben hier zelfs stoelen die je achterover kunt klappen met zo'n voetenbank. Dan lig je gewoon naar een film te kijken. Het moet toch niet gekker worden!

Amy en ik rijden eerst nog langs de benzinepomp om M&M's e.d. te halen omdat die daar goedkoper zijn dan in de bioscoop. Goed om te zien dat we dat dus niet alleen in Nederland doen. De jongens nemen een large beker drinken die ze zelf kunnen vullen bij een automaat. Er zijn meer dan 100 smaken omdat je alles met elkaar kunt mengen. Niet normaal toch zoveel keus. De film zeg is goed maar om eerlijk te zijn vind ik de tekenfilm-versie nog steeds het leukst.

Na de film rijden Amy en ik nog even langs de supermarkt (megagroot uiteraard) om inkopen te doen voor de pina coladas voor vanavond. De mannen gaan vast terug naar huis. Zij duiken meteen de thuisbioscoop in. Thuis kijken we nog de film The Upside, dat is de Amerikaanse versie van de Franse film Intouchable! Prachtige film.

Als de film klaar is gaan we naar een Mexicaans eettentje om lekker te eten.

Het is vanavond niet meer zo heet als overdag dus we kunnen eindelijk een avondje buiten zitten bij het haardvuur. Pins coladas erbij en gewoon lekker genieten!

1. Patty:
    Stuur mij graag M&M's 😍
  2. Corrie ravoo:
    21 juli 2019
    En ik graag de pinacolada LARGE graag
  3. Marianne Pletsers:
    21 juli 2019
    Mexicaans eettentje ook niet verkeerd maar ja voor ons wordt het de barbeque ook niet verkeerd toch.
  4. Gilbert:
    21 juli 2019
    Je hebt hier hele andere smaken M&M’s als in Nederland! Dat was ik ff vergeten!😂 gelukkig zitten er in de Pina colada’s niet zoveel calorieën....
    Leuk om te jullie reactie’s te lezen!
  5. Monique Ravoo:
    21 juli 2019
    Ik zal Amy de bestelling voor de pina colada doorgeven! Leuk om al jullie reacties te lezen.
  6. Neda:
    Jullie worden goed verwend! Heerlijk
  7. Monique Ravoo:
    Heel eeg verwend!
  8. Annelies:
    24 juli 2019
    Wat een luxe en gezelligheid! Leuk hoor