Welkom op ons reisblog!

30 juni 2019 - Amsterdam, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    30 juni 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Simone:
    15 juli 2019
    Leuk! Ik kijk echt uit naar jullie verhalen en foto's!
  3. Maaike:
    15 juli 2019
    Ik wens jullie een hele veilige en plezierige reis met z'n vieren! liefs, Maaike
  4. Monique Ravoo:
    15 juli 2019
    Dank jullie lieve meiden!
  5. FAM.Nieuwlaat:
    16 juli 2019
    Veel plezier en we zullen jullie volgen ..
  6. Monique Ravoo:
    16 juli 2019
    Dank je! En superleuk dat jullie ons gaan volgen. Geweldig dat dat kan hè!
  7. Patty:
    16 juli 2019
    Heel leuk. Het wordt vast een mooie reis. Veel plezier. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
  8. Elly:
    16 juli 2019
    Superleuk! Ik ga jullie reis met plezier volgen!
  9. Ester:
    Op avontuur!!
  10. Corrie ravoo:
    16 juli 2019
    Super leuk. Wij wachten met spanning af en kijken uit naar jullie foto,s. Alvast een hele fijne voorbereiding en fijne reis.
  11. Monique Ravoo:
    16 juli 2019
    OMG ik voel de druk opgevoerd worden haha! Superleuk dat jullie nu al enthousiast zijn en we zijn nog niet eens vertrokken.
  12. Rene de Jager:
    16 juli 2019
    Goede reis en veel plezier in "The States" en een dikke knuffel aan de Bloemdaaltjes 😀
  13. Lisa Franken:
    17 juli 2019
    Veel plezier! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en avonturen!😊
  14. Ditty Ravoo:
    17 juli 2019
    Vandaag begint jullie avontuur naar de the States . Veel plezier ,rustig vlucht 🛩 en ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen
  15. Felicia & Dennis:
    17 juli 2019
    Heel veel plezier en vooral mooie herinneringen maken met elkaar 💋. Lekker genieten!
  16. Gilbert:
    18 juli 2019
    Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! We zijn net een paar uurtjes geleden bij Marco en Amy aangekomen!